Wednesday, August 25, 2010

MAnuSIA

MANUSIA... susah nak takrifkan makna nya, tapi x semua org sama.. bak kata pepatah, rambut sama hitam, tapi hati lain2.. tapi skang rambut pun dah bermacam2 warna... hehehe
berbalik pada maksud tadi, sma jugak la mcm air yang tenang jangan di sangka tiada buaya... huhuhu sbb benda terkena kat diri aku sendiri.. sbb nya, aku salah menilai org, menilai org dari luaran.. sbb nya, ada la aku kenal sorang budak ni, klu tengok dari segi perwatakan nya @ pic2 dia, mmg org cakap pijak semut pun x mati la.. baik, lemah lembut, sopan santun tapi yang lain hanya Allah saja yang mengetahui nya.. aku mmg x sangka dia ni jenis yang mcm tu.. klu nak di nilai dari segi perwatakan nya, mmg x terfikir langsung.. tapi itu la manusia kan.. Dan yang aku x boleh terima sangat2, sbb yang diberikan x masuk dek akal langsung.. tapi entah la..

1 comment:

  1. erm..no komen..letak ckit jarak antara perenggan untuk mudah di baca..bahasa kena up lagi. 2,3 kali gak aku kena baca sebab xfaham.

    ReplyDelete