Friday, August 13, 2010

kerja

kerja.. itu la benda yang aku tengah mencari sekarang ni... susah betul nak cari kerja sekarang ni...
dah merata tempat aku g interview, tapi mcm dikatakn la, hampeh.. mungkin x ada rezeki lagi kot... hari ni lak aku dapat tau yang GM aku mengamuk, sbb aku selalu sgt cuti, tapi la kan, bulan ni aku baru ja cuti, & by the way... klu la bos aku x bg aku cuti, x kan la aku nak cuti lak... apa la diaorg ni.. klu hari tu cakap jer terus aku x leh cuti, x lah aku cuti.. huhuhuhu......
Sekarang ni hati aku tengah panas giler dengar rakan sekerja aku bg tau tadi.. Silap2 nanti hilang respect aku ngan dia.. huhuhuhuhu Dugaan semua ni
Mesti org yang baca ni terfikir kan, knp la nak cari keja lain klu dah ader keje.....Kenapa aku nak cari kerja lain adalah sbb husband aku kena posting, so aku pun kena la sekali memosting kan diri aku ni... sbb tu la aku cari kerja lain ... klu x mmg x dah... Lepas 1, satu lagi masalah yang aku alami.. sedih2

No comments:

Post a Comment